UZH-Logo

Maintenance Infos

"Der Unterricht wird fachlich korrekt geleitet" - theoretische Grundlagen, Entwicklung der Instrumente und empirische Erkundungen zur Unterrichtsreflexion angehender Geschichtslehrpersonen


Waldis, Monika; Nitsche, Martin; Marti, Philipp; Hodel, Jan; Wyss, Corinne (2014). "Der Unterricht wird fachlich korrekt geleitet" - theoretische Grundlagen, Entwicklung der Instrumente und empirische Erkundungen zur Unterrichtsreflexion angehender Geschichtslehrpersonen. Zeitschrift für Geschichtsdidaktik, 13(1):32-49.

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2014
Deposited On:07 Jan 2015 10:15
Last Modified:05 Apr 2016 18:41
Publisher:Vandenhoeck & Ruprecht
Publisher DOI:https://doi.org/10.13109/zfgd.2014.13.1.32
Related URLs:http://www.vr-elibrary.de/doi/abs/10.13109/zfgd.2014.13.1.32#.VK0G_2M2xDw

Download

Full text not available from this repository.
View at publisher

Author Collaborations