UZH-Logo

Maintenance Infos

Der gesellschaftliche Horizont des schulischen Religionsunterrichts und seine Bedeutung für das Schulfach „Ethik, Religionen, Gemeinschaft“ - Zurich Open Repository and Archive


Schlag, Thomas (2015). Der gesellschaftliche Horizont des schulischen Religionsunterrichts und seine Bedeutung für das Schulfach „Ethik, Religionen, Gemeinschaft“. In: Bietenhard, Sophia; Helbling, Dominik; Schmid, Kuno. Ethik, Religionen, Gemeinschaften : Ein Studienbuch. Bern: hep Verlag, 20-34.

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:01 Faculty of Theology > Institute of Theology
Dewey Decimal Classification:230 Christianity & Christian theology
Language:German
Date:2015
Deposited On:08 Jul 2015 08:17
Last Modified:05 Apr 2016 19:17
Publisher:hep Verlag
Number:1
ISBN:978-3-0355-0273-2
Related URLs:http://www.recherche-portal.ch/zbz/action/display.do?fn=display&vid=ZAD&doc=ebi01_prod010391951 (Library Catalogue)
http://www.hep-verlag.ch/ethik-religionen-gemeinschaft (Publisher)

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations