UZH-Logo

Maintenance Infos

Der gesellschaftliche Horizont des schulischen Religionsunterrichts und seine Bedeutung für das Schulfach „Ethik, Religionen, Gemeinschaft“


Schlag, Thomas (2015). Der gesellschaftliche Horizont des schulischen Religionsunterrichts und seine Bedeutung für das Schulfach „Ethik, Religionen, Gemeinschaft“. In: Bietenhard, Sophia; Helbling, Dominik; Schmid, Kuno. Ethik, Religionen, Gemeinschaften : Ein Studienbuch. Bern: hep Verlag, 20-34.

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:01 Faculty of Theology > Institute of Theology
Dewey Decimal Classification:230 Christianity & Christian theology
Language:German
Date:2015
Deposited On:08 Jul 2015 08:17
Last Modified:05 Apr 2016 19:17
Publisher:hep Verlag
Number:1
ISBN:978-3-0355-0273-2
Related URLs:http://www.recherche-portal.ch/zbz/action/display.do?fn=display&vid=ZAD&doc=ebi01_prod010391951 (Library Catalogue)
http://www.hep-verlag.ch/ethik-religionen-gemeinschaft (Publisher)

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations