UZH-Logo

Maintenance Infos

Gemeinsam lernen – individuell fördern: Differenzierung im inklusiven Mathematikunterricht


Krähenmann, Helena; Labhart, David; Schnepel, Susanne; Stöckli, Meret; Moser Opitz, Elisabeth (2015). Gemeinsam lernen – individuell fördern: Differenzierung im inklusiven Mathematikunterricht. In: Peter-Koop, Andrea; Rottmann, Thomas; Lücken, Miriam. Inklusiver Mathematikunterricht in der Grundschule. Offenburg: Mildenberger, 43-57.

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2015
Deposited On:04 Dec 2015 14:22
Last Modified:05 Apr 2016 19:38
Publisher:Mildenberger
ISBN:978-3-619-01447-7
Related URLs:https://www.mildenberger-verlag.de/ (Publisher)

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations