UZH-Logo

Maintenance Infos

Die Schuleingangsstufe zwischen pädagogischer Vision und bildungspolitischer Realität - eine Policyanalyse


Criblez, Lucien (2015). Die Schuleingangsstufe zwischen pädagogischer Vision und bildungspolitischer Realität - eine Policyanalyse. In: Müller, Charlotte; Amberg, Lucia; Dütsch, Thomas; Hildebrandt, Elke; Vogt, Franziska; Wannack, Evelyne. Perspektiven und Potentiale in der der Schuleingangsstufe. Münster: Waxmann, 61-82.

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2015
Deposited On:12 Jan 2016 12:50
Last Modified:05 Apr 2016 19:53
Publisher:Waxmann
ISBN:978-3-8309-3188-1
Related URLs:https://www.waxmann.com/ (Publisher)
http://www.recherche-portal.ch/ZAD:default_scope:ebi01_prod010403498 (Library Catalogue)

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations