UZH-Logo

Maintenance Infos

Konzeptionelle Ansätze des Religionsunterrichts: religiöser und religionskundlicher Unterricht


Frank, Katharina; Bleisch, Petra (2015). Konzeptionelle Ansätze des Religionsunterrichts: religiöser und religionskundlicher Unterricht. In: Bietenhard, Sophia; Helbling, Dominik; Schmid, Kuno. Ethik, Religionen, Gemeinschaft : ein Studienbuch. Bern: hep Verlag, 188-202.

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:01 Faculty of Theology > Institute of Religious Studies
Dewey Decimal Classification:200 Religion
Language:German
Date:2015
Deposited On:09 Feb 2016 15:41
Last Modified:05 Apr 2016 20:06
Publisher:hep Verlag
ISBN:978-3-0355-0273-2
Related URLs:http://www.hep-verlag.ch/ethik-religionen-gemeinschaft

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations