UZH-Logo

Zur Distinktion von Unterhaltung und Information aus Rezeptionsperspektive


Schramm, H (2008). Zur Distinktion von Unterhaltung und Information aus Rezeptionsperspektive. In: Siegert, G; von Rimscha, B. Zur Ökonomie der Unterhaltungsproduktion. Köln: Herbert von Halem Verlag, 102-115.

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Mass Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:German
Date:2008
Deposited On:09 Mar 2009 07:17
Last Modified:05 Apr 2016 12:59
Publisher:Herbert von Halem Verlag
ISBN:978-3-938258-75-0
Related URLs:http://opac.nebis.ch/F/?local_base=NEBIS&con_lng=GER&func=find-b&find_code=SYS&request=005707804
http://halemverlag.lookingintomedia.com/shop/ (Publisher)

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations