UZH-Logo

Maintenance Infos

Markenherrschaft und Reklameschwung: die schweizerische Schokolade­industrie zwischen Produktions- und Marketingorientierung, 1860–1914


Rossfeld, Roman (2007). Markenherrschaft und Reklameschwung: die schweizerische Schokolade­industrie zwischen Produktions- und Marketingorientierung, 1860–1914. In: Berghoff, Hartmut. Marketinggeschichte: die Genese einer modernen Sozialtechnik. Frankfurt : Campus, 87-119.

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of History
Dewey Decimal Classification:900 History
Language:German
Date:2007
Deposited On:19 Mar 2009 13:52
Last Modified:14 Sep 2016 13:38
Publisher:Campus
ISBN:978-3-593-38323-1
Additional Information:Beiträge eines Workshops, der vom 16.-17. Februar 2006 in Göttingen stattfand.
Official URL:http://www.campus.de/isbn/9783593383231
Related URLs:http://www.recherche-portal.ch/primo_library/libweb/action/search.do?fn=search&mode=Advanced&vid=ZAD&vl%28186672378UI0%29=isbn&vl%281UI0%29=contains&vl%28freeText0%29=978-3-593-38323-1

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations