UZH-Logo

Maintenance Infos

Die Förderung multipler Ziele im gymnasialen Unterricht. Erste exploratorische Befunde zur Implementation der Lernumgebung APU


Schumann, S; Eberle, F (2008). Die Förderung multipler Ziele im gymnasialen Unterricht. Erste exploratorische Befunde zur Implementation der Lernumgebung APU. Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften, 30(2):349-365.

Downloads

5 downloads since deposited on 26 Feb 2009
0 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Date:2008
Deposited On:26 Feb 2009 13:03
Last Modified:05 Apr 2016 13:01
Publisher:Academic Press Fribourg
ISSN:1424-3946
Permanent URL: https://doi.org/10.5167/uzh-13827

Download

[img]
Filetype: PDF - Repository staff only
Size: 1MB

Author Collaborations