Quick Search:

uzh logo
Browse by:
bullet
bullet
bullet
bullet

Zurich Open Repository and Archive 

Permanent URL to this publication: http://dx.doi.org/10.5167/uzh-14592

Reusser, K (2008). Konstruktivismus - vom erkenntnistheoretischen Leitbegriff zur Erneuerung der didaktischen Kultur. In: Adamina, M; Müller, H. Ergänzende Texte zum Lernen und Lehren im Fach Natur-Mensch-Mitwelt. Bern, Switzerland, 3-10. ISBN 978-3-292-00477-2.

[img]PDF - Repository staff only
595Kb

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
DDC:370 Education
Language:German
Date:2008
Deposited On:13 Mar 2009 15:02
Last Modified:16 Oct 2012 18:42
Publisher:Schulbuchverlag blmv
Series Name:Lernwelten Natur-Mensch-Mitwelt
ISBN:978-3-292-00477-2
Additional Information:Die Publikation ist Teil einer Broschüre, die im Grundlagenband "Lernwelten: Natur-Mensch-Mitwelt" enthalten ist; 4. überarbeitete Auflage
Official URL:http://www.schulverlag.ch/platform/apps/shop/detail.asp?MenuID=1176&ID=1289&Item=4.3&artId=11836
Related URLs:http://opac.nebis.ch/F/?local_base=NEBIS&con_lng=GER&func=find-b&find_code=SYS&request=005666015
Citations:Google Scholar™

Users (please log in): suggest update or correction for this item

Repository Staff Only: item control page