UZH-Logo

Apprendre à "voir" l'histoire de l'art: le discours visuel des planches de l'histoire de l'art par les monuments de Séroux d'Agincourt


Mondini, Daniela (2008). Apprendre à "voir" l'histoire de l'art: le discours visuel des planches de l'histoire de l'art par les monuments de Séroux d'Agincourt. In: Recht, R; Sénéchal, P; Barbillon, C; Martin, F R. Histoire de l'histoire de l'art en France au XIXe siècle. Paris, France: La documentation Française, 153-166.

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Art History
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:French
Date:2008
Deposited On:12 Mar 2009 11:30
Last Modified:31 May 2016 18:34
Publisher:La documentation Française
ISBN:978-2-11-006539-1
Additional Information:Kolloquiumsakten, Paris: l’Institut national d’histoire de l’art (INHA), École du Louvre, Collège de France, 2.–5. Juni 2004
Official URL:http://www.ladocumentationfrancaise.fr/catalogue/9782110065391/#
Related URLs:http://aleph.unibas.ch/F/?local_base=DSV01&con_lng=GER&func=find-b&find_code=SYS&request=004721965
http://www.inha.fr/spip.php?article2123

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations