UZH-Logo

Managing Motivation


Osterloh, Margit (2008). Managing Motivation. In: Häberle, Siegfried G. Das neue Lexikon der Betriebswirtschaftslehre: Kompendium und Nachschlagewerk mit 200 Schwerpunktthemen, 6.000 Stichwörtern, 2.000 Literaturhinweisen sowie 1.300 Internetadressen. München: Oldenbourg Wissenschaftsverlag, 791-793.

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:03 Faculty of Economics > Department of Business Administration
Dewey Decimal Classification:330 Economics
Language:German
Date:2008
Deposited On:27 Feb 2009 09:27
Last Modified:05 Apr 2016 13:08
Publisher:Oldenbourg Wissenschaftsverlag
ISBN:978-3-486-58305-2
Additional Information:Der Artikel ist publiziert in Band F – M.
Official URL:http://www.oldenbourg-wissenschaftsverlag.de/olb/de/1.c.1386775.de?hasjs=1235726364&submittedByForm=1&_lang=de&gsid=1.c.325875.de&id=1386775
Related URLs:https://biblio.unizh.ch/F/?local_base=UZH01&con_lng=GER&func=find-b&find_code=SYS&request=001661161

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations