UZH-Logo

Maintenance Infos

Dialogisches Lernen im Mathematikunterricht (Einführung und kommentierter Film des Dialogischen Unterrichts bei Peter Gallin)


Gallin, P (2009). Dialogisches Lernen im Mathematikunterricht (Einführung und kommentierter Film des Dialogischen Unterrichts bei Peter Gallin). In: Leuders, T; Hefendehl-Hebeker, L; Weigand, H G. Mathemagische Momente. Berlin: Cornelsen, 40-49.

Altmetrics

Downloads

3 downloads since deposited on 26 Aug 2009
0 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:August 2009
Deposited On:26 Aug 2009 12:12
Last Modified:05 Apr 2016 13:20
Publisher:Cornelsen
ISBN:978-3-06-001185-8
Permanent URL: https://doi.org/10.5167/uzh-20390

Download

[img]
Filetype: PDF (without illustrations) - Registered users only
Size: 1MB

Author Collaborations