Quick Search:

uzh logo
Browse by:
bullet
bullet
bullet
bullet

Zurich Open Repository and Archive 

Messerli, A (2009). Gebildet, nicht gelehrt. Weibliche Schreib- und Lesepraktiken in den Diskursen des 18. und 19. Jahrhunderts. In: Signori, G. Die lesende Frau. Wiesbaden, 295-320. ISBN 978-3-447-06007-3.

Full text not available from this repository.


Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Department of Social Anthropology and Cultural Studies
DDC:390 Customs, etiquette & folklore
300 Social sciences, sociology & anthropology
790 Sports, games & entertainment
Uncontrolled Keywords:Lesegeschichte, Lesergeschichte, Frau und Lektüre, Lektüre 18. Jahrhundert, Lektüre 19. Jahrhundert
Language:German
Date:2009
Deposited On:14 Oct 2009 09:22
Last Modified:04 Apr 2012 12:57
Publisher:Harrassowitz Verlag
Series Name:Wolfenbütteler Forschungen
Number:Volume 121
ISBN:978-3-447-06007-3
Related URLs:http://www.harrassowitz-verlag.de/pcgi/a.cgi?ausgabe=index&T=1255511961804{haupt_harrassowitz=http://www.harrassowitz-verlag.de/title_3651.ahtml?T=1255511961804} (Publisher)
Citations:Google Scholar™

Users (please log in): suggest update or correction for this item

Repository Staff Only: item control page