UZH-Logo

Maintenance Infos

Gebildet, nicht gelehrt. Weibliche Schreib- und Lesepraktiken in den Diskursen des 18. und 19. Jahrhunderts


Messerli, Alfred (2009). Gebildet, nicht gelehrt. Weibliche Schreib- und Lesepraktiken in den Diskursen des 18. und 19. Jahrhunderts. In: Signori, G. Die lesende Frau. Wiesbaden: Harrassowitz Verlag, 295-320.

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Department of Social Anthropology and Cultural Studies
Dewey Decimal Classification:390 Customs, etiquette & folklore
300 Social sciences, sociology & anthropology
790 Sports, games & entertainment
Uncontrolled Keywords:Lesegeschichte, Lesergeschichte, Frau und Lektüre, Lektüre 18. Jahrhundert, Lektüre 19. Jahrhundert
Language:German
Date:2009
Deposited On:14 Oct 2009 09:22
Last Modified:05 Apr 2016 13:30
Publisher:Harrassowitz Verlag
Series Name:Wolfenbütteler Forschungen
Number:Volume 121
ISBN:978-3-447-06007-3

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations