Quick Search:

uzh logo
Browse by:
bullet
bullet
bullet
bullet

Zurich Open Repository and Archive 

Permanent URL to this publication: http://dx.doi.org/10.5167/uzh-23456

Rüede, C; Weber, C (2009). Keine Diagnose ohne Auseinandersetzung mit Form, Inhalt und Hintergrund von Schülertexten. In: Neubrand, M. Beiträge zum Mathematikunterricht 2009: Vorträge auf der 43. Tagung für Didaktik der Mathematik. Münster, 819-822.

[img]Accepted Version
PDF - Registered users only
1MB

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
DDC:370 Education
Date:2009
Deposited On:04 Nov 2009 08:43
Last Modified:30 May 2012 14:48
Publisher:WTM Verlag
Series Name:Beiträge zum Mathematikunterricht ; 43
Number:43
Additional Information:Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik vom 02.03. bis 06.03.2008 in Oldenburg
Citations:Google Scholar™

Users (please log in): suggest update or correction for this item

Repository Staff Only: item control page