Quick Search:

uzh logo
Browse by:
bullet
bullet
bullet
bullet

Zurich Open Repository and Archive 

Eisenegger, M (2009). Eine Phänomenologie der Personalisierung. In: Eisenegger, M; Wehmeier, S. Personalisierung der Organisationskommunikation : Theoretische Zugänge, Empirie und Praxis. Wiesbaden, 11-26. ISBN 978-3-531-16023-8.

Full text not available from this repository.


Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Sociology
06 Faculty of Arts > Institute of Mass Communication and Media Research
DDC:300 Social sciences, sociology & anthropology
700 Arts
Language:German
Date:2009
Deposited On:02 Dec 2009 06:36
Last Modified:04 Apr 2012 12:58
Publisher:VS Verlag für Sozialwissenschaften
Series Name:Organisationskommunikation. Studien zu Public Relations/Öffentlichkeitsarbeit und Kommunikationsmanagement
ISBN:978-3-531-16023-8
Related URLs:http://opac.nebis.ch/F/?local_base=NEBIS&con_lng=GER&func=find-b&find_code=SYS&request=005836449 (Organisation)
https://www.zora.uzh.ch/24113/ (Organisation)
http://www.vs-verlag.de/index.php;do=show/actno=70806123/isbn=978-3-531-16023-8 (Publisher)
Citations:Google Scholar™

Users (please log in): suggest update or correction for this item

Repository Staff Only: item control page