UZH-Logo

Maintenance Infos

Unternehmensberatung als Legitimation: eine ökonomische Analyse


Franck, E; Pudack, T; Benz, M A (2004). Unternehmensberatung als Legitimation: eine ökonomische Analyse. In: Nippa, M; et al. Erfolgsmechanismen der Top-Management-Beratung: Einblicke und kritische Reflexionen von Branchenkennern. Heidelberg: Physica, 27-38.

Altmetrics

Downloads

7 downloads since deposited on 30 Jul 2008
1 download since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:03 Faculty of Economics > Department of Business Administration
Dewey Decimal Classification:330 Economics
Language:German
Date:2004
Deposited On:30 Jul 2008 07:24
Last Modified:05 Apr 2016 12:24
Publisher:Physica
ISBN:3-7908-1556-X
Related URLs:http://opac.nebis.ch/F/?local_base=NEBIS&con_lng=GER&func=find-b&find_code=SYS&request=004803122
Permanent URL: http://doi.org/10.5167/uzh-2684

Download

[img]
Filetype: PDF - Registered users only
Size: 2MB

Author Collaborations