UZH-Logo

Maintenance Infos

Fachdidaktik in der Schweiz: von der normativen Lehrdisziplin zur empirischen Unterrichtsforschung?


Criblez, L (2009). Fachdidaktik in der Schweiz: von der normativen Lehrdisziplin zur empirischen Unterrichtsforschung? In: Hodel, J. Forschungswerkstatt Geschichtsdidaktik 07. Bern: hep-Verlag, 21-37.

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2009
Deposited On:13 Jan 2010 10:21
Last Modified:05 Apr 2016 13:43
Publisher:hep-Verlag
Series Name:Geschichtsdidaktik heute
Number:2
ISBN:978-3-03905-450-3
Related URLs:http://www.hep-verlag.ch/course/view.php?id=1149 (Publisher)
http://opac.nebis.ch/F/?local_base=NEBIS&con_lng=GER&func=find-b&find_code=SYS&request=005879819 (Library Catalogue)

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations