UZH-Logo

Maintenance Infos

Lokalmatadore und Superstars - Eine empirische Analyse des Stareffekts in der deutschen Bundesliga


Brandes, L; Franck, E; Nüesch, S (2007). Lokalmatadore und Superstars - Eine empirische Analyse des Stareffekts in der deutschen Bundesliga. In: Horch, H D; et al. Qualitätsmanagement im Sport. Köln: Institut für Sportökonomie und Sportmanagement, 25-34.

Altmetrics

Downloads

5 downloads since deposited on 04 Jul 2008
0 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:03 Faculty of Economics > Department of Business Administration
Dewey Decimal Classification:330 Economics
Language:German
Date:2007
Deposited On:04 Jul 2008 07:19
Last Modified:05 Apr 2016 12:24
Publisher:Institut für Sportökonomie und Sportmanagement
Series Name:Edition Sportökonomie und Sportmanagement
ISBN:3-937058-07-9
Related URLs:http://opac.nebis.ch/F/?local_base=NEBIS&con_lng=GER&func=find-b&find_code=SYS&request=005577252

Download

[img]
Filetype: PDF - Registered users only
Size: 194kB

Author Collaborations