UZH-Logo

Strategisches Management der Umsatzerlöse: Eine kapitalmarktorientierte Untersuchung zur Umsatzrealisation bei IFRS-Anwendern


Berger, F. Strategisches Management der Umsatzerlöse: Eine kapitalmarktorientierte Untersuchung zur Umsatzrealisation bei IFRS-Anwendern. 2010, University of Zurich, Faculty of Economics.

Additional indexing

Item Type:Dissertation
Referees:Meyer C, Pfaff D
Communities & Collections:03 Faculty of Economics > Department of Business Administration
Dewey Decimal Classification:330 Economics
Language:German
Date:2010
Deposited On:03 May 2010 07:55
Last Modified:05 Apr 2016 13:46
Publisher:Schulthess
Series Name:Beiträge des Instituts für Rechnungswesen und Controlling
ISBN:978-3-7255-5991-6
Official URL:http://www.schulthess.com/de/suche/detail.cfm?AR_ID=50106
Related URLs:https://biblio.unizh.ch/F/?local_base=UZH01&con_lng=GER&func=find-b&find_code=SYS&request=001864238

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations