UZH-Logo

Das Konzept der Nachhaltigkeit in der Sortimentspolitik des Handels - ein Erfolgs- und Profilierungsfaktor


Ergenzinger, R (2009). Das Konzept der Nachhaltigkeit in der Sortimentspolitik des Handels - ein Erfolgs- und Profilierungsfaktor. In: Ahlert, D; Kenning, P; Olbrich, R; Schröder, H. Sortimentsstrategien in Industrie und Handel: Jahrbuch Vertriebs- und Handelsmanagement 2008/2009. Frankfurt: Deutscher Fachverlag, 39-65.

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:03 Faculty of Economics > Department of Business Administration
Dewey Decimal Classification:330 Economics
Language:German
Date:2009
Deposited On:21 Jan 2010 13:30
Last Modified:05 Apr 2016 13:47
Publisher:Deutscher Fachverlag
Series Name:Jahrbuch Vertriebs- und Handelsmanagement
Number:2008/2009
ISBN:978-3-86641-211-8

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations