Quick Search:

uzh logo
Browse by:
bullet
bullet
bullet
bullet

Zurich Open Repository and Archive 

Ergenzinger, R (2009). Das Konzept der Nachhaltigkeit in der Sortimentspolitik des Handels - ein Erfolgs- und Profilierungsfaktor. In: Ahlert, D; Kenning, P; Olbrich, R; Schröder, H. Sortimentsstrategien in Industrie und Handel: Jahrbuch Vertriebs- und Handelsmanagement 2008/2009. Frankfurt, 39-65. ISBN 978-3-86641-211-8.

Full text not available from this repository.


Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:03 Faculty of Economics > Department of Business Administration
DDC:330 Economics
Language:German
Date:2009
Deposited On:21 Jan 2010 14:30
Last Modified:04 Apr 2012 15:09
Publisher:Deutscher Fachverlag
Series Name:Jahrbuch Vertriebs- und Handelsmanagement
Number:2008/2009
ISBN:978-3-86641-211-8
Citations:Google Scholar™

Users (please log in): suggest update or correction for this item

Repository Staff Only: item control page