UZH-Logo

Maintenance Infos

Marke und Medium. Das «neue» Schweizerkreuz im Trend


Gyr, Ueli (2009). Marke und Medium. Das «neue» Schweizerkreuz im Trend. In: Simon, M; Hengartner, T; Heimerdinger, T; Lux, A C. Bilder. Bücher. Bytes. Zur Medialität des Alltags. 36. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Volkskunde in Mainz vom 23.-26. September 2007. Münster: Waxmann, 431-437.

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Department of Social Anthropology and Cultural Studies
Dewey Decimal Classification:390 Customs, etiquette & folklore
300 Social sciences, sociology & anthropology
790 Sports, games & entertainment
Language:German
Date:2009
Deposited On:01 Feb 2010 14:53
Last Modified:14 Sep 2016 13:41
Publisher:Waxmann
Series Name:Mainzer Beiträge zur Kulturanthropologie / Volkskunde
Number:Bd. 3
ISBN:978-3-8309-2179-0
Official URL:http://www.waxmann-verlag.de/index.php?id=6&L=&tx_autoren_pi1[autor]=PER102883&tx_autoren_pi1[buchstabe]=L&tx_autoren_pi1[buch]=BUC120316&cHash=a43949cfb8
Related URLs:http://www.waxmann-verlag.de/ (Publisher)
http://www.recherche-portal.ch/primo_library/libweb/action/search.do?fn=search&mode=Advanced&vid=ZAD&vl%28186672378UI0%29=isbn&vl%281UI0%29=contains&vl%28freeText0%29=978-3-8309-2179-0

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations