UZH-Logo

Maintenance Infos

Marktwertorientierte Unternehmensführung: Anreiz- und Kommunikationsaspekte


Marktwertorientierte Unternehmensführung: Anreiz- und Kommunikationsaspekte. Edited by: Franck, E; Arnoldussen, L; Jungwirth, C (2003). Düsseldorf, Germany: Verlagsgruppe Handelsblatt.

Additional indexing

Item Type:Edited Scientific Work
Communities & Collections:03 Faculty of Economics > Department of Business Administration
Dewey Decimal Classification:330 Economics
Language:German
Date:2003
Deposited On:27 Mar 2009 15:44
Last Modified:14 Sep 2016 13:36
Publisher:Verlagsgruppe Handelsblatt
Series Name:Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung, Sonderheft
Volume:50
Number of Pages:160
ISBN:3-7754-0198-9
Additional Information:zfbf
Official URL:http://www.schmalenbach.org/publikationen/sonderhefte.html
Related URLs:http://opac.nebis.ch/F/?local_base=NEBIS&con_lng=GER&func=find-b&find_code=SYS&request=004617643
http://www.recherche-portal.ch/primo_library/libweb/action/search.do?fn=search&mode=Advanced&vid=ZAD&vl%28186672378UI0%29=isbn&vl%281UI0%29=contains&vl%28freeText0%29=3-7754-0198-9

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations