UZH-Logo

Maintenance Infos

Die formative Beurteilung und ihr Nutzen für die Entwicklung von Lernkompetenz: eine empirische Studie in der Sekundarstufe


Smit, Robbert. Die formative Beurteilung und ihr Nutzen für die Entwicklung von Lernkompetenz: eine empirische Studie in der Sekundarstufe. 2009, University of Zurich, Faculty of Arts.

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Dissertation
Referees:Reusser K, Ruf U
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2009
Deposited On:05 Feb 2010 10:07
Last Modified:14 Sep 2016 13:41
Number of Pages:347
ISBN:978-3-8340-0599-1
Official URL:http://www.paedagogik.de/index.php?m=wd&wid=1803
Related URLs:http://www.paedagogik.de/index.php?f=index (Publisher)
http://www.recherche-portal.ch/primo_library/libweb/action/search.do?fn=search&mode=Advanced&vid=ZAD&vl%28186672378UI0%29=isbn&vl%281UI0%29=contains&vl%28freeText0%29=978-3-8340-0599-1
http://opac.nebis.ch/F/?local_base=NEBIS&con_lng=GER&func=find-b&find_code=SYS&request=005876967

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations