UZH-Logo

Maintenance Infos

Konsumtheorien in der Wirtschaftswissenschaft


Tanner, Jakob (2009). Konsumtheorien in der Wirtschaftswissenschaft. In: Haupt, Heinz-Gerhard; Torp, Claudius. Die Konsumgesellschaft in Deutschland 1890-1990: ein Handbuch. Frankfurt: Campus, 335-354.

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of History
Dewey Decimal Classification:900 History
Language:German
Date:2009
Deposited On:10 Feb 2010 23:59
Last Modified:14 Sep 2016 13:41
Publisher:Campus
ISBN:978-3-593-38737-6
Official URL:http://studium.campus.de/geschichte/gesamtdarstellungen/Die+Konsumgesellschaft+in+Deutschland+1890-1990.85740.html
Related URLs:http://www.recherche-portal.ch/primo_library/libweb/action/search.do?fn=search&mode=Advanced&vid=ZAD&vl%28186672378UI0%29=isbn&vl%281UI0%29=contains&vl%28freeText0%29=978-3-593-38737-6
https://www.zora.uzh.ch/26840/

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations