Quick Search:

uzh logo
Browse by:
bullet
bullet
bullet
bullet

Zurich Open Repository and Archive 

Zeyer, A; Knierim, B (2009). Der Effekt bio-medizinischen Wissens auf die Stellungnahme zu Impffragen bei Studierenden einer pädagogischen Hochschule. In: Höttecke, D. Chemie- und Physikdidaktik für die Lehreramtsausbildung. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik (GDCP) in Schwäbisch Gmünd 2008. Münster, 128-130.

Full text not available from this repository.


Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
DDC:370 Education
Date:2009
Deposited On:17 Mar 2010 10:32
Last Modified:30 May 2012 16:48
Publisher:LIT
Additional Information:Kapitel lesen bei Google Books:
Related URLs:http://books.google.ch/books?id=rh6XgcID4UEC&pg=PA128&lpg=PA128&dq=Der+Effekt+bio-medizinischen+Wissens+auf+die+Stellungnahme+zu+Impffragen+bei+Studierenden+einer+p%C3%A4dagogischen+Hochschule&source=bl&ots=XoDAVQytu2&sig=qjaEOy5pq8VQPtTFilqyPJ2tl54&hl=de
Citations:Google Scholar™

Users (please log in): suggest update or correction for this item

Repository Staff Only: item control page