UZH-Logo

Maintenance Infos

Strategische Kommunikation auf Unternehmens-Websites. Zur Evaluation der Kommunikationsleistung durch eine Methodenkombination von Online-Inhaltsanalyse und Logfile-Analyse


Schweiger, W; Weber, P (2010). Strategische Kommunikation auf Unternehmens-Websites. Zur Evaluation der Kommunikationsleistung durch eine Methodenkombination von Online-Inhaltsanalyse und Logfile-Analyse. In: Welker, M; Wünsch, C. Die Online-Inhaltsanalyse. Forschungsgegenstand Internet. Köln: von Halem, 267-290.

Altmetrics

Downloads

371 downloads since deposited on 30 Jul 2010
70 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Other titles:Strategic Communication on Corporate Websites. On Evaluating the Communication Performance by a Combination of Online-Content Analysis and Logfile Analysis
Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Mass Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:German
Date:2010
Deposited On:30 Jul 2010 09:19
Last Modified:14 Sep 2016 13:43
Publisher:von Halem
Series Name:Neue Schriften zur Online-Forschung
Number:8
ISBN:978-3-938258-53-8
Related URLs:http://www.recherche-portal.ch/primo_library/libweb/action/search.do?fn=search&mode=Advanced&vid=ZAD&vl%28186672378UI0%29=isbn&vl%281UI0%29=contains&vl%28freeText0%29=978-3-938258-53-8

Download

[img]
Preview
Filetype: PDF
Size: 2MB

Author Collaborations