UZH-Logo

Maintenance Infos

Gleichwertig, andersartig und durchlässig? Bildungskarrieren im schweizerischen Bildungssystem


Backes-Gellner, U; Tuor, S N (2010). Gleichwertig, andersartig und durchlässig? Bildungskarrieren im schweizerischen Bildungssystem. Die Volkswirtschaft, 83(7/8):43-46.

Downloads

60 downloads since deposited on 27 Jan 2011
7 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, not refereed, further contribution
Communities & Collections:03 Faculty of Economics > Department of Business Administration
Dewey Decimal Classification:330 Economics
Language:German
Date:2010
Deposited On:27 Jan 2011 11:58
Last Modified:05 Apr 2016 14:27
Publisher:Staatssekretariat für Wirtschaft (SECO)
ISSN:1011-386X
Official URL:http://www.dievolkswirtschaft.ch/editions/201007/Backes.html
Permanent URL: http://doi.org/10.5167/uzh-39919

Download

[img]
Preview
Filetype: PDF
Size: 1MB

Author Collaborations