Quick Search:

uzh logo
Browse by:
bullet
bullet
bullet
bullet

Zurich Open Repository and Archive 

Gonon, P (2010). Zur Aktualität berufs- und wirtschaftspädagogischer Klassik. Neusetzungen im Rahmen der Modernisierung: vom Bildungs- zum Kompetenzdiskurs. In: Wuttke, E; Beck, K. Was heisst und zu welchem Ende studieren wir die Geschichte der Berufserziehung? : Beiträge zur Ortsbestimmung an der Jahnhundertwende. Opladen, 97-113. ISBN 978-3-940755-55-1.

Full text not available from this repository.


Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
DDC:370 Education
Language:German
Date:2010
Deposited On:11 Jan 2011 09:26
Last Modified:30 May 2012 14:47
Publisher:Budrich UniPress
ISBN:978-3-940755-55-1
Additional Information:Was heisst und zu welchem Ende studieren wir die Geschichte der Berufserziehung? : Beiträge zur Ortsbestimmung an der Jahnhundertwende / Eveline Wuttke (Hrsg.) ... [et al.]. - Opladen : Budrich UniPress, 2010
Related URLs:https://biblio.unizh.ch/F/?local_base=UZH01&con_lng=GER&func=find-b&find_code=SYS&request=001915850
Citations:Google Scholar™

Users (please log in): suggest update or correction for this item

Repository Staff Only: item control page