UZH-Logo

Maintenance Infos

Auswirkungen der Ökonomisierung auf Medien und Inhalte


Siegert, G; Meier, W A; Trappel, J (2010). Auswirkungen der Ökonomisierung auf Medien und Inhalte. In: Bonfadelli, H; Jarren, O; Siegert, G. Einführung in die Publizistikwissenschaft. Bern: Haupt, 517-542.

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, further contribution
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Mass Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:German
Date:2010
Deposited On:10 Jan 2011 13:07
Last Modified:14 Sep 2016 13:44
Publisher:Haupt
Series Name:UTB. Kommunikationswissenschaft
Number:2170
ISBN:978-3-8252-2170-6
Additional Information:Einführung in die Publizistikwissenschaft / Heinz Bonfadelli ... [et al.] (Hg.). - Bern : Haupt Verlag, 2010
Related URLs:http://www.recherche-portal.ch/primo_library/libweb/action/search.do?fn=search&mode=Advanced&vid=ZAD&vl%28186672378UI0%29=isbn&vl%281UI0%29=contains&vl%28freeText0%29=978-3-8252-2170-6

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations