UZH-Logo

Maintenance Infos

Didaktische Analyse und Kernidee. Annäherungen zwischen bildungstheoretischer und dialogischer Didaktik in kritisch-konstruktiver Absicht


Hofer, Roger (2007). Didaktische Analyse und Kernidee. Annäherungen zwischen bildungstheoretischer und dialogischer Didaktik in kritisch-konstruktiver Absicht. In: Koch-Priewe, Barbara; Stübig, Frauke; Arnold, Karl-Heinz. Das Potenzial der Allgemeinen Didaktik : Stellungnahmen aus der Perspektive der Bildungstheorie von Wolfgang Klafki. Weinheim, DE: Beltz Verlag, 154-165.

Altmetrics

Downloads

2 downloads since deposited on 04 Mar 2011
0 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2007
Deposited On:04 Mar 2011 18:43
Last Modified:14 Sep 2016 13:44
Publisher:Beltz Verlag
ISBN:978-3-407-32079-7
Related URLs:http://www.recherche-portal.ch/primo_library/libweb/action/search.do?fn=search&mode=Advanced&vid=ZAD&vl%28186672378UI0%29=isbn&vl%281UI0%29=contains&vl%28freeText0%29=978-3-407-32079-7
http://opac.nebis.ch/F/?local_base=NEBIS&con_lng=GER&func=find-b&find_code=SYS&request=005505536
Permanent URL: https://doi.org/10.5167/uzh-42249

Download

[img]
Content: Accepted Version
Filetype: PDF - Repository staff only
Size: 353kB

Author Collaborations