Quick Search:

uzh logo
Browse by:
bullet
bullet
bullet
bullet

Zurich Open Repository and Archive 

Maag Merki, K (2010). Die ehemaligen Schüler/-innen des zweisprachigen und traditionellen Ausbildungsganges: biographische Wege, aktuelle Anforderungen und Nutzung der englischen Sprache nach Abschluss der Maturität. In: Stebler, R; Maag Merki, K. Zweisprachig lernen: Prozesse und Wirkungen eines immersiven Ausbildungsganges an Gymnasien. Münster, 183-192. ISBN 978-3-8309-2298-8.

Full text not available from this repository.


Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
DDC:370 Education
Language:German
Date:2010
Deposited On:28 Jan 2011 14:59
Last Modified:04 Apr 2012 15:44
Publisher:Waxmann
ISBN:978-3-8309-2298-8
Official URL:http://www.waxmann.com/index.php?id=buecher&no_cache=1&L=0&tx_p2waxmann_pi1[buch]=BUC120708&cHash=9af13da308
Related URLs:http://www.waxmann.com/ (Publisher)
http://www.swissbib.ch/TouchPoint/perma.do?q=0%3D%22152074708%22+IN+[3]&v=nose&l=de
Citations:Google Scholar™

Users (please log in): suggest update or correction for this item

Repository Staff Only: item control page