Quick Search:

uzh logo
Browse by:
bullet
bullet
bullet
bullet

Zurich Open Repository and Archive 

Rossfeld, Roman (2004). Unternehmensgeschichte als Marketinggeschichte: zu einer Erweiterung traditioneller Ansätze in der Unternehmensgeschichtsschreibung. In: Klein­schmidt, Christian; Triebel, Florian. Marketing – historische Aspekte der Wettbewerbs- und Absatzpolitik. Essen, 17-39. ISBN 978-3-89861-382-8.

Full text not available from this repository.


Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of History
DDC:900 History
Language:German
Date:2004
Deposited On:19 Sep 2011 09:03
Last Modified:21 May 2013 09:31
Publisher:Klartext Verl.
Series Name:Bochumer Schriften zur Unternehmens- und Industriegeschichte
Number:13
ISBN:978-3-89861-382-8
Official URL:http://web.klartext-verlag.de/bookdetail.aspx?ISBN=978-3-89861-382-8
Related URLs:http://opac.nebis.ch/F/?local_base=EBI01&con_lng=GER&func=find-b&find_code=090&request=001008087
Citations:Google Scholar™

Users (please log in): suggest update or correction for this item

Repository Staff Only: item control page