UZH-Logo

Maintenance Infos

Über interaktive Lernprozesse zum Markterfolg


Hotz-Hart, Beat (2008). Über interaktive Lernprozesse zum Markterfolg. In: Grasshoff, Gerd; Schwinges, Rainer C. Innovationskultur: von der Wissenschaft zum Produkt. Zürich: vdf Hochschulverlag AG an der ETH Zürich, 33-48.

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:03 Faculty of Economics > Department of Economics
Dewey Decimal Classification:330 Economics
Language:German
Date:2008
Deposited On:14 Nov 2008 08:28
Last Modified:14 Sep 2016 13:36
Publisher:vdf Hochschulverlag AG an der ETH Zürich
Series Name:Forum für Universität und Gesellschaft, Universität Bern
ISBN:978-3-7281-3025-9
Official URL:http://www.vdf.ethz.ch/
Related URLs:http://www.recherche-portal.ch/primo_library/libweb/action/search.do?fn=search&mode=Advanced&vid=ZAD&vl%28186672378UI0%29=isbn&vl%281UI0%29=contains&vl%28freeText0%29=978-3-7281-3025-9

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations