Quick Search:

uzh logo
Browse by:
bullet
bullet
bullet
bullet

Zurich Open Repository and Archive 

Matthes, J (2011). Eine falsche Dichotomie? Überlegungen zum selbstverständlichen Zusammenspiel qualitativer und quantitativer Forschung. In: Fahr, A. Zählen oder Verstehen? Diskussion um die Verwendung quantitativer und qualitativer Methoden in der empirischen Kommunikationswissenschaft. Köln, 91-108. ISBN 978-3-931606-88-6.

Full text not available from this repository.


Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Mass Communication and Media Research
DDC:700 Arts
Language:German
Date:2011
Deposited On:19 Jan 2012 13:24
Last Modified:04 Apr 2012 16:09
Publisher:Halem
Series Name:Methoden und Forschungslogik der Kommunikationswissenschaft
Number:4
ISSN:1863-4966
ISBN:978-3-931606-88-6
Related URLs:http://biblio.unizh.ch/F/?local_base=UZH01&con_lng=GER&func=find-b&find_code=SYS&request=001978698
http://www.halem-verlag.de/2011/zahlen-oder-verstehen/
Citations:Google Scholar™

Users (please log in): suggest update or correction for this item

Repository Staff Only: item control page