Quick Search:

uzh logo
Browse by:
bullet
bullet
bullet
bullet

Zurich Open Repository and Archive 

Schlag, Thomas (2011). Konstruktivistische Ansätze und Herausforderungen in der Religionspädagogik am Beispiel einer zeitgemässen religiösen Menschenrechtsbildung. In: Klein, Andreas; Körtner, Ulrich H J. Die Wirklichkeit als Interpretationskonstrukt? Herausforderungen konstruktivistischer Ansätze für die Theologie. Neukirchen-Vluyn, 201-214. ISBN 978-3-7887-2497-9.

Full text not available from this repository.


Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:01 Faculty of Theology > Institute of Theology
01 Faculty of Theology > Center for Religion, Economics, and Politics
DDC:320 Political science
230 Christianity & Christian theology
330 Economics
200 Religion
Language:German
Date:2011
Deposited On:23 Jan 2012 10:18
Last Modified:05 Apr 2012 23:19
Publisher:Neukirchener Verlagsgesellschaft
Series Name:Neukirchener Theologie
ISBN:978-3-7887-2497-9
Related URLs:http://www.neukirchener-verlage.de/artikel/zeige/602.497/
http://opac.nebis.ch/F/?local_base=NEBIS&CON_LNG=GER&func=find-b&find_code=SYS&request=006562054
Citations:Google Scholar™

Users (please log in): suggest update or correction for this item

Repository Staff Only: item control page