UZH-Logo

Maintenance Infos

Bildungsverachtung oder Bildungsdünkel? Nur gezielte Massnahmen wie eine Stärkung der Berufsmatur hätten Aussicht auf Erfolg


Gonon, P. Bildungsverachtung oder Bildungsdünkel? Nur gezielte Massnahmen wie eine Stärkung der Berufsmatur hätten Aussicht auf Erfolg. In: Tages-Anzeiger, 19 October 2011, p.27.

Downloads

77 downloads since deposited on 25 Jan 2012
39 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Newspaper Article
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:19 October 2011
Deposited On:25 Jan 2012 14:35
Last Modified:05 Apr 2016 15:19
Publisher:TA Media AG
ISSN:1422-9994
Official URL:http://www.tagesanzeiger.ch/kultur/diverses/Bildungsverachtung-oder-Bildungsduenkel/story/10890869
Permanent URL: https://doi.org/10.5167/uzh-54165

Download

[img]
Preview
Content: Published Version
Filetype: PDF
Size: 2MB

Author Collaborations