UZH-Logo

Maintenance Infos

Die Erforschung von Handlungspraxis in der Sonder- und Integrationspädagogik: zum Potential der Dokumentarischen Methode


Wagner-Willi, M (2008). Die Erforschung von Handlungspraxis in der Sonder- und Integrationspädagogik: zum Potential der Dokumentarischen Methode. In: Schley, W. Systemische Sonderpädagogik: empirische Beiträge und reflexiv-kritische Perspektiven. Bern: Haupt, 157-188.

Downloads

995 downloads since deposited on 30 Dec 2008
140 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2008
Deposited On:30 Dec 2008 13:37
Last Modified:14 Sep 2016 13:36
Publisher:Haupt
Series Name:Profile - Theorie und Praxis der Sonderpädagogik
Number:1
Number of Pages:31
ISBN:978-3-258-07154-1
Official URL:http://www.haupt.ch/verlagsshop/oxid.php/sid/ce269658e0e293506e8a777d2658ab5d/cl/details/anid/9783258071541/listtype/search/searchparam/978-3-258-07154-1
Related URLs:http://www.recherche-portal.ch/primo_library/libweb/action/search.do?fn=search&mode=Advanced&vid=ZAD&vl%28186672378UI0%29=isbn&vl%281UI0%29=contains&vl%28freeText0%29=978-3-258-07154-1
https://www.zora.uzh.ch/5441/
Permanent URL: http://doi.org/10.5167/uzh-5417

Download

[img]
Preview
Filetype: PDF
Size: 1MB

Author Collaborations