UZH-Logo

Maintenance Infos

"Besonderer Förderbedarf" aus methodologischer Sicht


Widmer-Wolf, P (2008). "Besonderer Förderbedarf" aus methodologischer Sicht. In: Schley, W. Systemische Sonderpädagogik: empirische Beiträge und reflexiv-kritische Perspektiven. Bern: Haupt, 59-93.

Altmetrics

Downloads

371 downloads since deposited on 06 Jan 2009
48 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2008
Deposited On:06 Jan 2009 11:56
Last Modified:14 Sep 2016 13:36
Publisher:Haupt
Series Name:Profile - Theorie und Praxis der Sonderpädagogik
Number:1
ISBN:978-3-258-07154-1
Related URLs:http://www.recherche-portal.ch/primo_library/libweb/action/search.do?fn=search&mode=Advanced&vid=ZAD&vl%28186672378UI0%29=isbn&vl%281UI0%29=contains&vl%28freeText0%29=978-3-258-07154-1
https://www.zora.uzh.ch/5417/
Permanent URL: http://doi.org/10.5167/uzh-5441

Download

[img]
Preview
Filetype: PDF
Size: 1MB

Author Collaborations