UZH-Logo

Maintenance Infos

Medienpolitik durch Europäische Wettbewerbspolitik: Druck auf öffentlichen Rundfunk durch Beihilfenpolitik - Public-Value-Konzepte als Lösungsansatz


Just, N; Latzer, M (2011). Medienpolitik durch Europäische Wettbewerbspolitik: Druck auf öffentlichen Rundfunk durch Beihilfenpolitik - Public-Value-Konzepte als Lösungsansatz. In: Gundlach, H. Public Value in der Digital- und Internetoekonomie. Kölln: Herbert von Halem Verlag, 79-100.

Altmetrics

Downloads

3 downloads since deposited on 03 Feb 2012
1 download since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Mass Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:German
Date:2011
Deposited On:03 Feb 2012 08:27
Last Modified:14 Sep 2016 13:46
Publisher:Herbert von Halem Verlag
ISBN:978-3-86962-013-8
Related URLs:http://www.recherche-portal.ch/primo_library/libweb/action/search.do?fn=search&mode=Advanced&vid=ZAD&vl%28186672378UI0%29=isbn&vl%281UI0%29=contains&vl%28freeText0%29=978-3-86962-013-8
Permanent URL: https://doi.org/10.5167/uzh-54858

Download

[img]
Content: Published Version
Filetype: PDF - Registered users only
Size: 437kB

Author Collaborations