UZH-Logo

Maintenance Infos

Einfluss von Public Relations in der Unternehmensberichterstattung


Bürgis, Pascal; Gisler, Angelo; Eisenegger, Mark (2011). Einfluss von Public Relations in der Unternehmensberichterstattung. In: fög - Forschungsbereich Öffentlichkeit und Gesellschaft, Universität Zürich. Qualität der Medien. Schweiz - Suisse - Svizzera. Jahrbuch 2011. Basel: Schwabe, 433-451.

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Sociology
06 Faculty of Arts > Institute of Mass Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences, sociology & anthropology
700 Arts
Language:German
Date:2011
Deposited On:27 Feb 2012 12:16
Last Modified:05 Apr 2016 15:28
Publisher:Schwabe
Series Name:Qualität der Medien
ISSN:1664-4131
ISBN:978-3-7965-2776-0
Additional Information:Jahrbuch 2011
Related URLs:http://www.schwabe.ch/schwabe-verlag/buecher/buchdetails/varia/jahrbuch-2011-qualitaet-der-medien-4741/
http://opac.nebis.ch/F/?local_base=NEBIS&CON_LNG=GER&func=find-b&find_code=SYS&request=006984613

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations