UZH-Logo

Maintenance Infos

Bekenntnis wozu? Antonín Dvořáks achte Sinfonie zwischen ‚absoluter‘ Musik und ‚böhmischem‘ Ton


Rentsch, I (2011). Bekenntnis wozu? Antonín Dvořáks achte Sinfonie zwischen ‚absoluter‘ Musik und ‚böhmischem‘ Ton. In: Lütteken, L. Sinfonie als Bekenntnis. Kassel: Bärenreiter, 93-109.

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Musicology
Dewey Decimal Classification:780 Music
Language:German
Date:2011
Deposited On:08 Mar 2012 13:19
Last Modified:05 Apr 2016 15:33
Publisher:Bärenreiter
Series Name:Zürcher Festspiel-Symposien
Number:3
ISBN:978-3-7618-2153-4
Related URLs:http://opac.nebis.ch/F/?local_base=NEBIS&CON_LNG=GER&func=find-b&find_code=SYS&request=006481228

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations