UZH-Logo

Maintenance Infos

Interdisziplinäres Lernen im Fachunterricht?


Oelkers, J (2011). Interdisziplinäres Lernen im Fachunterricht? In: Aerni, P; Oser, F. Forschung verändert Schule: neue Erkenntnisse aus den empirischen Wissenschaften für Didaktik, Erziehung und Politik. Zürich: Seismo, 96-106.

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2011
Deposited On:13 Feb 2012 16:27
Last Modified:05 Apr 2016 15:36
Publisher:Seismo
ISBN:978-3-03777-100-6
Related URLs:http://www.seismoverlag.ch/ (Publisher)
http://opac.nebis.ch/F/?local_base=EBI01&con_lng=GER&func=find-b&find_code=090&request=001932468

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations