UZH-Logo

Maintenance Infos

Dan Brown als Hauptlektüre in der Schule? Zur politischen Relevanz von Verschwörungsromanen


Tomkowiak, Ingrid (2011). Dan Brown als Hauptlektüre in der Schule? Zur politischen Relevanz von Verschwörungsromanen. In: Tomkowiak, Ingrid. Perspektiven der Kinder- und Jugendmedienforschung. Zürich: Chronos Verlag, 237-254.

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Department of Social Anthropology and Cultural Studies
Dewey Decimal Classification:390 Customs, etiquette & folklore
300 Social sciences, sociology & anthropology
790 Sports, games & entertainment
Language:German
Date:2011
Deposited On:16 Mar 2012 09:46
Last Modified:05 Apr 2016 15:38
Publisher:Chronos Verlag
Series Name:Beiträge zur Kinder- und Jugendmedienforschung
Number:1
ISBN:978-3-0340-1074-0
Related URLs:http://opac.nebis.ch/F/?local_base=NEBIS&CON_LNG=GER&func=find-b&find_code=SYS&request=006391991
http://www.chronos-verlag.ch/php/book_latest-new.php?book=978-3-0340-1074-0&type=Kurztext

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations