UZH-Logo

"Das Produkt als Aufhänger für Information und Schulungsarbeit": die entwicklungspolitische Konsumentenaktion "Jute statt Plastic" 1976–1979


Kuhn, Konrad J (2005). "Das Produkt als Aufhänger für Information und Schulungsarbeit": die entwicklungspolitische Konsumentenaktion "Jute statt Plastic" 1976–1979. Traverse, 12(3):27-39.

Downloads

8 downloads since deposited on 19 Mar 2009
0 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of History
Dewey Decimal Classification:900 History
Language:German
Date:2005
Deposited On:19 Mar 2009 11:17
Last Modified:05 Apr 2016 12:35
Publisher:Chronos
Series Name:Traverse: Zeitschrift für Geschichte / Revue d’histoire
ISSN:1420-4355
ISBN:978-3-905315-36-3
Official URL:http://dx.doi.org/10.5169/seals-29109
Related URLs:https://biblio.unizh.ch/F/?local_base=UZH01&con_lng=GER&func=find-b&find_code=SYS&request=001508075
Permanent URL: http://doi.org/10.5167/uzh-5990

Download

[img]
Content: Accepted Version
Filetype: PDF - Registered users only
Size: 1MB

Author Collaborations