UZH-Logo

Maintenance Infos

Förderung von Lerngelegenheiten in Praktika zum Mathematikunterricht durch die Vermittlung von Kernelementen des fachspezifischen Unterrichtscoachings


Staub, Fritz; Waldis, Monika; Futter, Kathrin; Schatzmann, S (2012). Förderung von Lerngelegenheiten in Praktika zum Mathematikunterricht durch die Vermittlung von Kernelementen des fachspezifischen Unterrichtscoachings. In: Hascher, T; Neuweg, G H. Forschung zur (Wirksamkeit der) LehrerInnenbildung. Wien: LIT-Verlag, 181-193.

Altmetrics

Downloads

2 downloads since deposited on 27 Jan 2013
0 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2012
Deposited On:27 Jan 2013 08:53
Last Modified:05 Apr 2016 16:25
Publisher:LIT-Verlag
ISBN:978-3-643-50400-5
Official URL:http://www.lit-verlag.ch/isbn/3-643-50400-5
Related URLs:http://www.lit-verlag.de (Publisher)
Permanent URL: https://doi.org/10.5167/uzh-72111

Download

[img]
Content: Published Version
Language: German
Filetype: PDF - Repository staff only
Size: 1MB

Author Collaborations