UZH-Logo

Maintenance Infos

Referenzgruppeneffekte auf die Lernmotivation in den Fächern Mathematik und Biologie an Schweizer Gymnasien


Schumann, S; Oepke, M; Eberle, Franz (2012). Referenzgruppeneffekte auf die Lernmotivation in den Fächern Mathematik und Biologie an Schweizer Gymnasien. Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften, 34(3):575-594.

Downloads

1 download since deposited on 02 Mar 2013
0 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2012
Deposited On:02 Mar 2013 12:02
Last Modified:05 Apr 2016 16:40
Publisher:Schweizerische Gesellschaft für Bildungsforschung SGBF
ISSN:1424-3946
Related URLs:http://www.szbw.ch/ (Publisher)
Permanent URL: https://doi.org/10.5167/uzh-76283

Download

[img]
Content: Published Version
Language: German
Filetype: PDF - Repository staff only
Size: 133kB

Author Collaborations