UZH-Logo

Maintenance Infos

Loose coupling als konstitutives Element der Organisation von Schule: das Fallbeispiel Haldenstein-Marschlins in der Schweiz des 18. Jahrhunderts


Bosche, A (2008). Loose coupling als konstitutives Element der Organisation von Schule: das Fallbeispiel Haldenstein-Marschlins in der Schweiz des 18. Jahrhunderts. In: Göhlich, M; Hopf, C; Tröhler, D. Persistenz und Verschwinden. Pädagogische Organisationen im historischen Kontext = Persistence and Disappearance. Educational organizations in their historical contexts. Wiesbaden, Germany: VS, 69-82.

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2008
Deposited On:15 Jan 2009 09:16
Last Modified:14 Sep 2016 13:37
Publisher:VS
Series Name:Organisation und Pädagogik
Number:5
ISBN:978-3-531-15977-5
Official URL:http://www.vs-verlag.de/index.php;do=show/site=w/book_id=12256/sid=4543981004940e3f020b1a607414250
Related URLs:http://www.recherche-portal.ch/primo_library/libweb/action/search.do?fn=search&mode=Advanced&vid=ZAD&vl%28186672378UI0%29=isbn&vl%281UI0%29=contains&vl%28freeText0%29=978-3-531-15977-5
http://opac.nebis.ch/F/?local_base=NEBIS&con_lng=GER&func=find-b&find_code=SYS&request=005689255

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations