UZH-Logo

Maintenance Infos

Teaching-to-the-Test infolge des Zentralabiturs - gut für die Abiturleistung, schlecht für das Fachinteresse?


Oerke, Britta; Maag Merki, Katharina (2013). Teaching-to-the-Test infolge des Zentralabiturs - gut für die Abiturleistung, schlecht für das Fachinteresse? Schulverwaltung (Ausg. Nordrhein-Westfalen), 24(2):48-51.

Additional indexing

Item Type:Journal Article, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2013
Deposited On:08 Dec 2013 18:23
Last Modified:05 Apr 2016 17:14
Publisher:Wolters Kluwer
ISSN:0937-7239
Related URLs:http://shop.wolterskluwer.de/wkd/shop/shop,1/schulverwaltung-niedersachsen,1865-2050,carl-link-verlag,3697/ (Publisher)

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations