UZH-Logo

Maintenance Infos

Rezension von: Süßmann, Johannes; Scholz, Susanne; Engel, Gisela (Hrsg.): Fallstudien: Theorie - Geschichte - Methode


Geiss, M (2008). Rezension von: Süßmann, Johannes; Scholz, Susanne; Engel, Gisela (Hrsg.): Fallstudien: Theorie - Geschichte - Methode. Historische Bildungsforschung Online:Id 524.

Additional indexing

Item Type:Journal Article, not refereed, further contribution
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2008
Deposited On:15 Jan 2009 13:43
Last Modified:05 Apr 2016 12:44
Publisher:Bibliothek für Bildungsgeschichtliche Forschung des Deutschen Instituts für Internationale Pädagogische Forschung
Additional Information:Rezension zugleich bei "H-Soz-u-Kult" publiziert; Fallstudien: Theorie - Geschichte - Methode / Süßmann, Johannes; Scholz, Susanne; Engel, Gisela (Hrsg.). Berlin: Trafo Verlag, 2007. - 273 S. (Frankfurter kulturwissenschaftliche Beiträge ; Bd. 1); ISBN 978-3-89626-684-2 = 3-89626-684-5
Official URL:http://www.fachportal-paedagogik.de/hbo/hbo_set.html?Id=524
Related URLs:http://hsozkult.geschichte.hu-berlin.de/rezensionen/2008-4-020

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations