UZH-Logo

Maintenance Infos

Kommerzialisierung und Konzentration der Medien im internationalen Vergleich


Lucht, Jens; Udris, Linards (2013). Kommerzialisierung und Konzentration der Medien im internationalen Vergleich. Basel: Schwabe.

Downloads

145 downloads since deposited on 17 Jan 2014
45 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Other titles:Studien Qualität der Medien
Item Type:Published Research Report
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Sociology
06 Faculty of Arts > Institute of Mass Communication and Media Research
06 Faculty of Arts > Institute for Research on the Public Sphere and Society
Dewey Decimal Classification:700 Arts
300 Social sciences, sociology & anthropology
Language:German
Date:25 September 2013
Deposited On:17 Jan 2014 08:03
Last Modified:05 Apr 2016 17:25
Publisher:Schwabe
Additional Information:Herausgegeben vom fög – Forschungsinstitut Öffentlichkeit und Gesellschaft/Universität Zürich im Auftrag der Stiftung Öffentlichkeit und Gesellschaft, Zürich
Free access at:Official URL. An embargo period may apply.
Official URL:http://www.foeg.uzh.ch
Permanent URL: https://doi.org/10.5167/uzh-89029

Download

[img]
Preview
Filetype: PDF
Size: 617kB

Author Collaborations